Diving!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu Diving!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu

Diving!!

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

09 December 2008 | Australië, Cairns

Gisteren een duiktrip naar het great barriere reef gehad. Super gaaf!
Het mooiste koraal wat ik ooit heb gezien.
Ik denk erover om maar te stoppen met duiken want ik denk niet dat er nog veel plekken in de wereld zijn die deze ervaring(en) kunnen overtreffen.....
Ik heb wat fotootjes genomen onderwater. Probeer ze zo snel mogelijk op de site te zetten.
Morgen vlieg ik naar Thailand; SPANNEND!!

  • 09 December 2008 - 09:11

    Kim:

    Hi Jenny,

    Wat gaaf die onderwaterfoto's! Het klinkt allemaal zo relaxt!! Hier gaat het vandaag sneeuwen :-( Nou ja als het blijft liggen is het wel leuk!! Heb en goede vlucht naar Thailand!!

    Kussie

  • 09 December 2008 - 09:31

    Bas A:

    Schitterend om ons daarvan te laten genieten. Indrukwekkend te zien hoe alles in evenwicht is onder water. Prachtig! Het lijkt net alsof alles zo natuurlijk is. Ik kan me voorstellen dat je hier verliefd op wordt. Nog een goede reis naar Thailand.
    Groeten.
    bas

  • 09 December 2008 - 23:03

    Jorrie:

    Liefje,
    Wat een gave foto's!! Ik ben zo jaloers!! Baal er nu helemaal van dat ik je niet op kan zoeken. Het great barrier reef staat in de top 3 mooiste duikplekken te wereld!!!Lucky you!
    Hoop dat t in thailand een beetje rustiger is nu, vermijdt ajb die toeristenplekjes een beetje(hoe raar dat ook klinkt) aangezien 'ze' het gemunt hebben op ons westerlingen.
    Goede vlucht en veel liefs.

  • 10 December 2008 - 16:02

    Ma & Pa:

    Geweldige ervaring moet dat zijn om onderwater zulke indrukken op te doen: de foto's zijn al zo fantastisch! Wij genieten er volop van. We zijn heel blij dat alles zo goed gaat. Geniet van Thailand!!

  • 10 December 2008 - 17:07

    Feikje:

    Hoi,
    Wat een prachtige foto`s!!Veel plezier in Thailand!

  • 12 December 2008 - 10:32

    Wesley Beldman :

    alles goed juf met mij gaat alles goed en daar het gaat goed op school
    xxxxx wesley

  • 12 December 2008 - 11:07

    Daniel:

    ej waar ben je nu en is alles goed en hoe warm is het daar en wat is je msn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2009

China is cool!

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

13 December 2008

BANGKOK

09 December 2008

Diving!!
Jennifer

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 8865

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: