Het laatste avontuur tegemoet... - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu Het laatste avontuur tegemoet... - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu

Het laatste avontuur tegemoet...

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

10 Februari 2009 | Cambodja, Khett Siem Reab

Tja het wordt weer eens tijd dat ik wat van me laat horen!

Nadat ik door Vietnam ben getrokken, bevind ik me nu in Cambodja. Hier ben ik de indrukwekkende Angkor tempels aan het bekijken.

Cambodja is tot nu toe het armste land wat ik heb gezien en het valt me daarom ook zwaar. Veel bedelende onverzorgde magere kinderen. Veel verminkte mensen van de landmijnen van de oorlog die hier nog niet zo heel lang geleden plaats vond. Het verschil tussen arm en rijk is groot.

Vietnam vond ik geweldig! De chinees en franse invloeden zijn in dit land duidelijk aanwezig en maakt het daarom heel speciaal.
Ik ga nu proberen zo snel mogelijk in China terecht te komen.
Het laaste avontuur voordat ik over een maand naar huis terug keer !!!
Veel liefs

  • 10 Februari 2009 - 11:58

    Karlijn:

    He JenniE!! Wat grappig dat je in Cambodja bent! Ik zit op mijn werk naast een Cambodjaanse professor die me net helemaal heeft ingelicht over de situatie daar, corruptie en armoede, maar ook over de tempels en hoe mooi het land is!! Veel plezier! xx

  • 10 Februari 2009 - 12:10

    Danica:

    hallo Jennifer,
    nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    geniet van China en we zien je over een maandje in ons mooie kikkerlandje!
    groetjes

  • 10 Februari 2009 - 12:34

    Marijke:

    Hi Jenny,

    Soms lastig om te genieten als je al die al die erge dingen ziet, vooral in Cambodja. Ervaren als leerzaam is in dat geval het beste.

    Heb zin om je te zien. Over een maand al!

    xxx

  • 10 Februari 2009 - 13:17

    Renske:

    Geniet er nog even goed van... een maand en dan alweer huiswaarts... gaat allemaal wel super snel..... leuke kaart richting de Baander trouwens.... en tja we zijn al vacatures voor je aan het zoeken natuurlijk binnen de baander...maar niemand wil nog weg gaan hahahaha.... Kom je ons snel opzoeken als je weer in het land bent...gezelli!!!!!

    Groetjes

  • 10 Februari 2009 - 13:44

    Mariek:

    Lief,
    Heb je nog 10x gebeld voor je verjaardag!! maar kreeg dus steeds een Cambodjaanse dame aan de tel die vertelde dat je er ff niet was. Dus bij deze (en nog 10 smsjes later) Happy birthday! Kom maar snel weer naar huis gaan we het vieren!
    Mis je ontzettend! Maar af en toe maakt Suus het weer goed!

    Dikke kus houd van je,
    M

  • 10 Februari 2009 - 17:04

    Sabrina:

    Hoi meis...

    Allereerst alsnog GEFELICITEERD!!!!
    ouwe taart wordt je al;-)
    We hebben je brief ontvangen, alle leerlingen hebben een kopie en kunnen niet wachten om je weer eens te zien... helemaal gezellig!
    En een borrel drinken lijkt me ook wel een topidee!
    Ik help trouwens Renske in de zoektocht...;-)

    Geniet nog even van die topreis die je aan het maken bent en tot snel!

    xxx sabje

  • 11 Februari 2009 - 06:27

    Pa & Ma:

    Het lijkt ons een dubbele ervaring. Dat mooie and en daartegenover de armoede en het leed dat geleden is door de mensen daar.We zijn benieuwd naar je ervaringen in China en hopen je snel weer thuis te zien. Doen we je verjaardag nog een keertje over!! xxxx
    Pa & Ma

  • 11 Februari 2009 - 13:47

    Linda:

    Hai jenny,

    Kan ik je toch nog feliciteren, want die K#@* telefoon van jou deed het van 't weekend volgens mij niet. Heb je misschien een ander nummer omdat je in een ander land bent?? Let me know, dan bel ik je binnenkort weer ffies! Aankomend weekend gaan we met een aantal meiden op wintersport, heb er zin in. Jammer dat je d'r niet bij kan zijn.
    Geniet van China en kom dan maar snel weer terug!

    Liefs lin

  • 11 Februari 2009 - 18:12

    Berthy:

    Lieve Jen.
    We genieten met je mee door al je verhalen.we missen je wel en kijken erg naar je uit!!!
    Dikke kus en tot snel. Coen en Berthy

  • 17 Februari 2009 - 20:01

    Tessa:

    Haay Jennifer,,!!

    Wat leuk weer is wat van je te laten horen.
    De tijd gaat super snel we weten het.
    Maar de brief is heel leuk ik ga hem nog lamineren.
    Maar gelukkig zien we je over een maandje weer.

    Xxx Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2009

China is cool!

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

13 December 2008

BANGKOK

09 December 2008

Diving!!
Jennifer

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8862

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: