BANGKOK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu BANGKOK - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu

BANGKOK

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

13 December 2008 | Thailand, Bangkok

Hallowa!

Nou na een 4 uur lange vertraging ben ik veilig aangekomen in Thailand. Ik vind het nu al heerlijk; lekker weer, lekker eten en alles spotgoed. Een halve ananas kost 20 cent, uitgebreid eten 3 euro en mijn hostel kost 5 euro per nacht om maar een indicatie te geven.
Het doet me een beetje aan Indonesie denken.

Uiteraard kon ik het niet laten om hier even wat te shoppen dus pa en ma; jullie kunnen over een aantal weken een pakketje verwachten thuis.

Veel mensen vragen of ik alleen reis. Ik reis in principe alleen maar ben eigenlijk nooit alleen. Overal ontmoet je mensen en af en toe zit er iemand bij met wie je een tijdje samen reist. Mijn eerste dag in Bangkok heb ik al een Canadese jongen leren kennen met wie ik de stad aan aan het verkennen ben.

Goed nieuws: ik heb een visum voor China hier aangevraagd die ik maandag kan ophalen!! Yeeeehhhh!
China here I come!!!

Maandag ga ik richting Phuket waar ik Joeri, een vriend van mijn zus, ontmoet en een paar weken samen mee gaan reizen.

Ook ga ik Erwin, een vriend, opzoeken die woont op een eiland genaamd Ko sa mui

Beste Daniel van de Baander; het is hier zo'n 25 tot 30 graden. Ik loopt dus echt in zomerkleding rond. Lekker he?

Veel liefs Jennifer

  • 12 December 2008 - 19:00

    Deborah:

    Heey Jennifer :D

    Hoelang ga je nog op wereldreis ??

    KuszKusz Deborah

  • 12 December 2008 - 21:42

    Pa En Ma:

    Ha Jennifer. Fijn dat je goed bent aagekomen en dat je reis zo voorspoedig verloopt. We hebben genoten van de foto's uit Australië. Prachtig. Wat een geluk dat je toch naar China kan. We zijn heel benieud wat je allemaal in Thailand gaat meem aken. Veel liefs en dikke kus.

  • 13 December 2008 - 11:04

    Sabrina:

    Hé Jen,

    Nou de feestjes zijn weer begonnen op de baander... nu mis ik je wel behoorlijk hoor!!!;-)

    Maar wat mooi allemaal man! Top die foto's... jaloers!!!!

    Met de kids gaat het goed hoor... zoals je kan lezen denken ze nog wel aan je! Leuk joh,
    misschien kan je me een adres geven als je wat langer ergens op een plek bent, dan kunnen we een kaart sturen!!

    Groetjes,
    Sabrina

  • 14 December 2008 - 00:06

    Willeke:

    hey meis!
    je klinkt echt goed, lekker relaxed as usual:D ondertussen zijn wij hier allen blij met de terugkomst van esther, das allemaal leuk verlopen, maar dat heb je vast al gehoord. nou meis, kick some ass daar, have fun, en geniet, maar dat komt wel goed geloof ik! :D xxx wil

  • 14 December 2008 - 11:47

    Marjo:

    jeetje, wat heb je een belevenissen. En wij ondertussen al die kersttoestanden hier. Ook leuk hoor, maar ik zou best even willen ruilen. Ik ben blij dat we bijna vakantie hebben, dan ga ik even voelen wat jij nu voelt, lekker ongebonden en genieten. Jammer dat je er niet bent hier, ik ben het met Sabrina eens: we missen je vrolijke inbreng bij al de feestjes hier.
    Geniet nog lekker.

  • 15 December 2008 - 08:44

    Mariek:

    He schatje,

    Ik ben echt heel blij dat je naar CHina kan! Was toch the Special van je reis! Zie je alles komt goed en komt naar je toe!
    Geniet, mis je!
    Kus
    M

  • 15 December 2008 - 12:52

    Berthy:

    Hoi lieve Jennifer
    Wat een geweldige reis ben je aan het maken. We genieten van elk bericht van je. Heel veel plezier in China en hele fijne kerstdagen. Dikke kus B

  • 15 December 2008 - 18:50

    Feikje:

    Hoi Jennifer,
    Wat maak jij een prachtige reis en wat fijn dat je toch naar China gaat. Wij zijn weer bijna bij het kerstbal, het zal nu wel stil zijn op onze dansvloer! Het ga je goed en tot je volgende bericht, wel snel iets laten horen he!

  • 15 December 2008 - 19:50

    Tessa:

    Heejj Jennifer.

    Wat leuk.
    En maar goed dat je veilig bent aangekomen.
    En hoelang blijf je nog weg.? En op welke datum kom je weer terug.?
    En je komt zeker weten wel weer een keer langs he.

    Xx en groetjes Tessa

  • 15 December 2008 - 22:02

    Linda:

    ehh chicka,

    wat heerlijk allemaal. Heb je eenhosteltje op Koh san road?? lekker hoor! Geniet ervan!

    Kus lin

  • 22 December 2008 - 11:52

    Renske:

    Hallo,

    De kerstevenementen op de Baander zijn weer voorbij..en nu genieten van 2 weken vakantie!!!

    En alvast vanuit een koud (in vergelijking met jouw temp in ieder geval) Nederland...heel fijne feestdagen...en een geweldig 2009. Hopen je dan weer eens te begroeten in Amersfoort.

    Groetjes Renske

  • 23 December 2008 - 14:15

    Rutger:

    Heeej Jennifer,

    Mooie dag had je uitgekozen voor Sydney ;)
    Ik zag je wel zitten bij het Opera House Cafe. Je liep weg net vooordat het begon te stortregenen toch?
    Goede reis nog en veel plezier!

    Gr. Rutger

  • 26 December 2008 - 20:18

    LEROY EN ANITA:

    hallo jennifer

    we komen je alvast een heel gelukkig en vooral gezond 2009 toe wensen en zeg waneer kom je weer terug dan wel naar school komen hoor .

    groeten leroy en anita
    palland


  • 06 Januari 2009 - 19:01

    Sharon:

    Hallo Jennifer,
    Hoe gaat het tot nu toe? Al leuke reizen gemaakt?
    hoop je snel weer, te zien op de Baander.

    Gr,
    Sharon

  • 06 Januari 2009 - 19:03

    Errol:

    Heey, :D
    hoe is het ?
    ik wens je nog veel plezier en heel veel succes met je wereld reis en kom ook eens naar de halte baander :P

    Groetjes, Errol

  • 07 Februari 2009 - 20:14

    Tessa:

    Heeeyy Jennifer,,

    Wanneer zet je er weer iets nieuws op?
    Want ik wil wel weten hoe het gaat...
    En wanneer je terug komt..

    Veel liefs Tessa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2009

China is cool!

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

13 December 2008

BANGKOK

09 December 2008

Diving!!
Jennifer

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 8862

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: