Nog 2 weekjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

30 Juni 2008 | Nederland, Utrecht

SPANNEND!

Nog 2 weekjes en dan vlieg ik weg.

Veel mensen vragen al of ik een site bij ga houden dussss...bij deze. Ik ga in ieder geval mijn best doen om het schrijven regelmatig bij te houden.

Het is wel een beetje raar het lijkt wel of iedereen nu al afscheid aan het nemen is:"Nou ik zie je de komende twee weken misschien niet meer dus heeeeel veeeel plezier hè!"

De laatste prikjes tegen nare ziektes heb ik gehad. Nu nog alle spullen inpakken en ik ben er klaar voor!
Denk ik....

  • 30 Juni 2008 - 19:12

    Bas A:

    jennifer,
    Wellicht velen weten wat jouw plannen zijn, maar omdat ik je al zolang niet meer gesproken heb, ben ik zeer benieuwd wat voor reis je gaat maken. En natuurlijk hoelang? Wie heeft je geinspireerd?
    Voorlopig een goede reis toegewenst van Bas A

  • 30 Juni 2008 - 21:44

    Kim:

    Jenny, ik mis je nu al!!

    Kussie

  • 01 Juli 2008 - 05:16

    Es:

    nou kom maar lekker hierheen dan!!
    we hebben vandaag een auto gekocht!! dusss

    dikke zoen..

  • 01 Juli 2008 - 14:24

    Linda:

    Damn, ga je over 2 weken al???? Gelukkig zien we mekaar donderdag weer!

    kus Lin

  • 02 Juli 2008 - 12:38

    Jorrie:

    Yo lieve Jen,
    Kan het bijna niet geloven dat jij nu ook al weg gaat. Heb ik net nog lekker met je staan rocken op Awakenings moet ik je vervolgens alweer uitzwaaien voor je reis der reizen... Maar niet voor lang want ik ga je sowieso opzoeken in Thailand o.i.d.!! Maar daar mailen we nog wel over.
    Liefje, hoop je nog te zien voor je vertrekt, anders kom ik wel naar Schiphol.
    Zie je sowieso over een half jaar aan de andere kant van de wereld!!
    Love you Jennie!!

  • 04 Juli 2008 - 09:12

    Pa & Ma:

    We blijven je volgen !!

  • 15 Juli 2008 - 08:58

    Tessa(L):

    Nou die 2 weekjes hebben wij het heel leuk gehad he in de klas...

    xxx my

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2009

China is cool!

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

13 December 2008

BANGKOK

09 December 2008

Diving!!
Jennifer

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 8864

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: