Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jennifer Westening - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

15 Juli 2008 | Nederland, Utrecht

Eindelijk is het zover, vandaag gaat mijn vliegtuig vertrekken!

Na een week afscheid nemen van collega's, vrienden, familie en natuurlijk nog even langs mijn omaatje, ben ik me weer bewust hoeveel lieve mensen ik in mijn omgeving heb en vraag ik me bijna af of ik niet gek ben dat ik wegga.

Begin ik nu te twijfelen?.....NEE!

Ik heb er super veel zin in.
Om te beginnen vlieg ik 4 dagen naar New York met Daniel (een vriend van mij). In New York slapen we bij zijn broer die daar woont. Gezellig.

Daarna vlieg ik door naar San Francisco waar mijn vriendin Esther al is. Zij heeft daar een autootje voor ons gekocht (jawel dames en heren een paarse Chevrolet, de kleur roze was uitverkocht) waarmee we langs de westkust omhoog naar Vancouver rijden. In Vancouver gaan we 3 maanden leven. Esther gaat stage lopen en ik ga werk zoeken. De werkgelegenheid schijnt hoog te zijn in Vancouver dus ik ga er vanuit dat dat goed komt.

Na 3 maanden ga ik alleen verder en vlieg ik vanaf LA naar de Fiji eilanden. Daar blijf ik een week.
Vervolgens vlieg ik naar Sydney waar ik langs de oostkust omhoog wil, richting Cairns.

Vanaf Sydney heb ik geen ticket meer ingeboekt. Het is goedkoper om tickets binnen Azie ter plaatse te kopen. Ik heb alleen een ticket van Peking naar Nederland gekocht.
Ik wil via Thailand, Laos en Vietnam omhoog naar Peking. Maar wie weet waar ik onderweg terecht kom, er staat in Azie niks vast.

Grote plannen dus, nu eerst naar New York. Ik denk dat ik Daniel de roze bril meegeef; die moet hij opzetten als hij gek van me wordt of als hij zijn vriendinnetje mist. Dan ziet hij alles weer door een roze bril.

Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden!!

Liefs J.

PS Nog even een keertje extra al mijn lieve collega's bedanken voor het geweldige afscheid!!

  • 15 Juli 2008 - 08:28

    Marjolijn:

    wens je heel veel plezier toe en geniet ervan x

  • 15 Juli 2008 - 08:51

    Tessa:

    Heeey,,

    Ik kan nu geen juf meer zeggen:'(Maar ik hoop dat je het leuk krijgt...Maar je komt toch nog wel terug he omdat erin staat ik ga werk zoeken:D

    xxx miss you i love you.

  • 15 Juli 2008 - 09:28

    Renske:

    Heel veel plezier en hou ons op de hoogte van alle geweldige dingen die je tegenkomt op je reis, zodat we er over kunnen babbelen als je weer terug bent op de Baander.......

  • 15 Juli 2008 - 10:00

    Feikje:

    Je reis ziet er super goed uit. Ontzettend veel plezier en wij kijken uit naar je berichtjes over hoe het met je gaat.

  • 15 Juli 2008 - 13:15

    Esther En Hugo:

    We wensen je een mooie reis me heel veel mooie momenten!!Geniet er van!

    Maar ook een beetje succes!

    liefs

  • 15 Juli 2008 - 19:24

    Franka:

    Hé Jennifer,

    Ik wens je een geweldige reis toe!
    Het ziet er goed uit.

    XXX Franka

  • 15 Juli 2008 - 20:23

    Marjo:

    Jennifer, heel veel plezier en geniet van al je dagen daar zonder collega's (zodat je daarna zin hebt bij ons terug te komen). Liefs

  • 15 Juli 2008 - 22:03

    Jorien:

    Schatje!!!Was goed je vandaag nog even te hebben gezien. Ik was helemaal zenuwachtig....
    Super leuk ook je ouders weer eens gezien te hebben, je boft maar met 2 van die lieve ouders!!

    Ben trots op je en weet zeker dat je een hele gave tijd tegemoet gaat. Ik ga alles op alles zetten je op te komen zoeken in Thailand en hoop samen door te reizen naar Palau ofzo...
    Maar tot die tijd, heel veel plezier.

    Love you scattie, let goed op je zelf..

  • 15 Juli 2008 - 22:03

    Jorien Nog Een Keer:

    P.s. wie zijn die mannen op de foto en wat zijn ze aan het doen?

  • 16 Juli 2008 - 09:16

    Frans:

    Wat goed dat nu de reis is begonnen waarover we het indertijd in Bali hebben gehad.
    Ik zal je avonturen met veel belangstelling blijven volgen.Veel plezier en pas op voor enge ouwe mannetjes. kus,F.

  • 16 Juli 2008 - 18:38

    Sharon:

    Hallo Jeniffer,
    Ik hoop dat je een leuke wereld reis gaat maken,en dat je veel van die landen mag beleven hoe het daar is. En dat je veel over het Culuur ziet dan hier in Nederland!

    Ik wens je een hele fijne reis,en doe voorzichtig!

    Veel liefst,
    Sharon

  • 16 Juli 2008 - 23:07

    Willeke:

    jenny darling! damnit ik ga je missen man! je plannen klinken in ieder geval al wel heel supervet!!! veel plezier skat, en een dikke knuffel aan esther geven van mij!

    ps: damn, wat ben jij populair bij je werk!

  • 16 Juli 2008 - 23:07

    Willeke:

    jenny darling! damnit ik ga je missen man! je plannen klinken in ieder geval al wel heel supervet!!! veel plezier skat, en een dikke knuffel aan esther geven van mij!

    ps: damn, wat ben jij populair bij je werk!

  • 17 Juli 2008 - 09:44

    Petra:

    dikke knuffel en ga ervoor! een geweldige ervaring rijker (alleen al het plannen en boeken van zo'n reis..wow..en dan ook nog gaan!!)
    Geniet van alles (met name de leuke dingen..)wat op je pad komt en ik probeer je te volgen..liefs petra

  • 17 Juli 2008 - 13:31

    Sabrina:

    Yo J.

    Heel veel plezier tijdens je reis, geniet ervan!!
    Ik zal je berichtjes trouw lezen, want ik wil natuurlijk alles weten... ;-)

    Enjoy!!!
    XXX sabje

  • 18 Juli 2008 - 15:58

    Esther 2 Of 3?:

    Haai Jen!

    Jammer dat ik je niet nog een knuffel kon geven. Ik ben blij dat je een site hebt, waar ik je kan volgen. Veel plezier!!!

    Grtz,
    eS

  • 19 Juli 2008 - 17:41

    Leroy En Family:

    hoi jennifer
    maak er een mooie reis van.
    we zullen je missen op school maar we zien je volgend jaar weer terug op school hoop ik
    we gaan je met z n allen volgen zodat we weten waar je bent geniet ervan

    groeten leroy palland en familie

  • 20 Juli 2008 - 13:56

    Christine:

    heey heey
    ik wens je eem hele goeie reis xx christine, samantha en moeder kip

  • 23 Juli 2008 - 20:20

    Donny:

    Goeie reis verder hoop dat je veilig terug komt

  • 20 December 2008 - 14:36

    Christine:

    ik wens je goeie 2009 en fijne kerst dagen xx christine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2009

China is cool!

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

10 Februari 2009

Het laatste avontuur tegemoet...

13 December 2008

BANGKOK

09 December 2008

Diving!!
Jennifer

Actief sinds 30 Juni 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 8840

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: